FANDOM

223px-Maggie Simpson.png

Маги Симпсън

Маргарет „Маги“ Симпсън (на английски: Margaret "Maggie" Simpson) е измислен герой от анимационния сериал „Семейство Симпсън“. Тя е най-младият и най-рядко повявяващият се герой от цялото семейство Симпсън.

Роля в „Семейство Симпсън“Редактиране

Както всяко бебе, Маги е възприемчива и силно се повлиява от това, което вижда около себе си. Веднъж удря Хоумър по главата с дървен чук и е размахва молив, имитация взета от Заядливко и Хапливко. Въпреки нейната възраст, тя е забележителен стрелец, както може да се види в епизода „Кой застреля господин Бърнс?“ и „Татко има чисто нова значка“. По време на по-ранните сезони, създателите правели така, че Маги да пада почти във всички сцени, в които участва.

СъздаванеРедактиране

Мат Грьонинг за първи път измислил Семейство Симпсън чакайки пред офиса на Джеймс Л. Брукс. Той бил повикан да представи кратко анимационно филмче. Намерението му било да представи сериите Живот в ада, но когато осъзнал, че трябва да се откаже от всички права върху анимацията, Грьонинг решил да отиде в друга посока. Той набързо нарисувал нови герои и ги именувал на членове от семейството си. Името на Маги идва от по-младата сестра на Грьонинг, Маргарет „Маги“ Грьонинг. Тя прави своят дебют заедно с цялото останало семейство. Създателят смятал за смешно да направи герой, който никога не растял и говорел, но изразявал емоциите си само с жестове. По време на началните сцени във всеки епизод Маги минава през каса в супермаркет, посочвайки сумата от $847.63 (средната сума на месец за издръжка на едно бебе).

ОзвучаванеРедактиране

Със няколко изключения, Маги никога не говори, изразявайки се единствено с жестове с ръцете и лицето. Първите ѝ думи са в краткия епизод от Шоуто на Трейси Улман, „Лека нощ“, след като цялото семейство заспива. В редовните епизоди, първата ѝ дума е в „Първата дума на Лиса“, когато казва „Татко“ в празна стая, озвучавана от Елизабет Тейлър. По-късно актрисата става тринадесета в списъка на най-великите гост гласове, участвали в шоуто. Джеймс Ърл Джоунс, озвучавайки я в „Къщата на ужасите V“ е на седмо място в списъка. По-късно Маги отново има реплика в „Къщата на ужасите IX“, озвучавана от Хари Шеарър. Останалите, макар и редки реплики, се озвучават от Нанси Картрайт и Йърдли Смит.

Also on FANDOM

Случайно уики